Periodiek bevraag ik mijn klanten schriftelijk over hun tevredenheid. De vragen gaan over verwachtingspatroon, prijs-kwaliteitverhouding en resultaat. Naast een rapportcijfer vraag ik ook om een korte reactie voor mijn website. Hieronder de resultaten tot dusver.
Gemiddeld cijfer: 8.0
‘Het project kenmerkte zich door een oplossingsgerichte, coöperatieve en flexibele werkstijl: samenwerkingsgericht en plezierig contact!’
‘Ben luistert goed naar de wensen van de klant. Hij is betrouwbaar en zorgvuldig in de uitvoering van het besproken tuinontwerp. Ook voor onderhoud en kleine klusjes is het prettig met Ben in je tuin.’
‘Lekker snel! Bedankt!’
‘Dank voor alle advies. Helaas hebben we niet alles in 1 keer kunnen laten doen. Bedankt voor de flexibiliteit en het meedenken met ons beschikbare budget. We komen zeker bij u terug.’
‘Ziet er weer keurig uit. We kunnen weer een tijdje vooruit.’
‘We merken niet dat u er bent, maar alles is ineens weer netjes. Heel erg bedankt.’
‘Het verbaasde ons hoe snel de tuin weer netjes was. Bedankt voor de hulp en succes met je bedrijf.’
‘We hebben wel eens eerder een hovenier gehad, maar zo netjes heeft het er nog nooit uitgezien. Geweldig!’
‘Ik heb al een paar keer iemand bij mijn boom gehad maar nog nooit heeft iemand hem naar mijn tevredenheid gesnoeid. Deze keer wel: bedankt!’
‘Precies zoals we in gedachten hadden! Fijn hoor!’
‘Snel beschikbaar, fijne samenwerking en vele complimenten voor onze tuin.’
‘Goh zeg, wat een verschil. We geloofden je wel, maar toch verbaast het resultaat ons. Prachtig!’